Flera ton

Ska alldeles strax kila hemifrån. Känner att jag egentligen inte orkar till praktiken idag, vet inte riktigt varför. Känner mig helt slut i kroppen bara och ont i huvudet. Nåja detta ska nog går bra. :) Igår hade vi massa mys, pizzan blev inte alls som våra förhoppningar och de tog 2 timmar att få hem den. Inte ska man behöva guida pizzabudet hem till oss? :P Senare på kvällen myste vi framför en film, ToyStory3 :), och käka flera ton med godis, kändes det iallfall som ;) antagligen var det bara några hekto. Helgerna går verkligen för fort, men snart är det sommar och då är både jag och Felix lediga lite mer än nu, ska bli skönt! :)

Nu måste jag kila, ha en trevlig måndag! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback