Himlans trött

Dagarna går så fort, det är inte klokt så fort tiden går nu när det är vår och snart sommar. Visst är det skönt?! :D Jag har inget alls emot att tiden går så fort egentligen även om man vill njuta av de bästa stunderna mer än vad man får. Denna sommar kommer bli minst lika underbar som förra sommaren. Kommer ha praktik ute i Ydrefors på Sommarcafét! Kom dit på en fika vettja! ;) Jag kommer vara där varanan vecka förmodligen, och ledig varanan. :) SEN förhoppningsvis hittar jag ett jobb sen kommer den efterlängtade hösten!!!!



Myspys i sängen med Skruttis idag ♥


Jag är så himlans trött om dagarna och sover alltid en stund om dagen när jag kommit hem, senaste tiden har jag haft huvudvärk och idag gick det så långt att jag gick hem tidigare från praktiken. Efter man har sovit mår man konstigt också. Ond cirkel det här. :P

Imorgon slutar jag tidigt igen, inte för att jag kommer må dåligt då men för att vi ska på Teater på kvällen i Åtvidaberg. :) Ska bli mycket skoj och god mat med, det ingår förrätt, varmrätt och efterrätt! :) Sen på lördag blir det slappa och sen gå på Niklas och Matildas inflyttningsfest på kvällen. :) Denna kväll ska bli längre än sist, få vet vad jag menar med det och det är lika bra det! :D Och vi får se hur mycket jag hinner uppdatera här innan lördag/söndag. :)


Ska sova om en stund tänkte jag, först fixa lite Stuff! Godnatt!  :)

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback