NamNam

Måste säga att chokladbollarna var inte det minsta usch. Skulle kunna leva på bara såna men då kommer man väl bli lika rund som en också ;D Nu ska jag göra mig iordning för sängen för imorgon väntar ännu en praktikdag. Skönt att det är fredag imorgon iallafall, och innan man åker hem för dagen imorgon blir det en sväng till systemet. :) Imorgon är jag dessutom ensam hemma hela kvällen för att Felix ska på kravall (studentfest på universitet för den som inte veta vad kravall är) :). Får se vad man ska hitta på då. Nöta Minecraft kanske :D JAAA det bor faktiskt en liten nörd inom mig med. Skyller på mina bröder och alla deras data- och "tvspel". ;)

Nu blir det gör sig iordning, sen sova! Godnatt!! :)

P.S Idag köpte jag även nytt skydd till mobilen, det är rosa och blingbling, bild får ni imorgon! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback