Tji fick ni!

Igår var vi på inflyttningsfest hos N och M. Mycket trevligt var det men vi gick hem innan de drog till krogen. Dels för att vi har saker och göra här hemma idag. Felix ska plugga och jag ska städa massor. Sen var jag väl lite trött med och blåsor på fötterna gjorde inget bättre. ;D Det var iallafall mycket trevligt och om det inte blev så mycket drickande som jag trodde jag skulle göra! Kände inte ens av det. ;P


Ang alkohol så känner jag att jag växt ifrån det om ni förstår mig rätt. Jag känner att jag inte har samma behov att dricka mig full längre på fester. Förr var det så kul osv. Nu känner jag att jag gärna kan ta en cider, ett glas vin eller en grogg till maten eller mys på kvällen men det är lixom ''Thats it!''. Det är väl därför jag ofta inte är så sugen på att dricka heller, och detta är väl bra då man kanske slår sig till ro om något år eller två. :) Jag har inga problem med att lägga alkoholen bakom mig nu känner jag, känns nästan lite skönt. :P



Och sist vill jag säga:

TJI fick ni som trodde på dessa tokstollars tjat om att jorden skulle gå under igår.

;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback