UhntssUhntss

Felix gick som sagt på kravall idag och ca 20 min efter han gick så började jag bli rastlös. Är så sjukt beroende av honom. :D Men min räddare i nöden, Amelia, ringde mig och vi snackade om allt o inget i över 2 timmar, mest om vad som kommer hända imorgon. Åh vad jag älskar girltalk!!! ♥ :D

Samtidigt medans vi prata så blev det att plocka ögonbrynen och ta ett fotbad och pyssla om fossingarna lite. Fundera på vad man ska ha på sig imorgon och vad man ska ha på fötterna. Det är inte lätt att vara tjej ibland måste jag säga, alltid är det något! ;P Nu sitter jag här med fötter lena som babyrumpor och lyssnar på spotify. :)

Om en liten stund ska jag börja plocka och städa lite inför imorgon då alkoholhaltig dryck kommer intas här hemma. Är fett taggad på tjejkväll imorgon med mina absoluta favoritbrudar alltså, kommer bli underbart! ♥ :)



Här är en bild på skyddet till min mobil, den är inte rättvis dock. 
Den är helrosa, inte nått vit som på bilden och den är mycket finare irl! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback