Värsta tidpunkten på dygnet

Vaknade kl 05 imorse och var helt pigg. Det var verkligen ingen höjdare att bara ha sovit några timmar och sen bara vakna sådär när man kunnat sova 2-3 timmar till. Jag lyckades somna om efter ett bra tag pg av att katterna vaknade när de märkte att jag vaknat och skulle leka som bara den och hålla på. Då är det inte världens lättaste att somna om. Försov mig dessutom för att alarmets volym var på lägsta konstigt nog så kom lite försent till praktiken idag.


Första bilden togs när jag vakna, solen lyste in halvt genom fönstret.
Andra & tredje är på det fina trädet utanför sovrumsfönstret. :)


Och usch vad fullt upp på praktiken det var idag, sen var ju den andra praktikanten borta efter lunch, fick klara massa själv så som fixa flera kaffe och te termosar till något semenarium, samtidigt hjälpa till vid alla inskrivningar, typiskt var det många fler än vanligt och sen skulle jag printa ut och kopiera upp jobbannonser till jobbrummena som AF ordnar. Kändes på vägen hem, hade ont i ryggen av allt springande. Nu är det lite bättre förutom ont i knäna.


Just nu gör jag inte så mycket, sitter och slappar i soffan, funderar på att vila en liten (läs lång) stund och efter det kanske ge sig ut på en promenad. Vid den här tidpunkten på dygnet är jag så trött så jag inte orkar göra något alls verkligen.


Nåja, vila it is! Ha en bra måndagkväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback