Shopping

Idag blir det en sväng ut till tornby, mamma och G ska dit och även min kusin och hennes som är på besök från makedonien ska följa med. Ska bli trevligt. :)

I måndags var jag med Amelia ute på IKEA och shoppade lite. Fick med mig två jättefina bordslampor och även lite andra grejer hem från Maxi. :) Maxi hade en superfin lykta som jag inte kunde köpa för att jag hade för mycket grejer att bära. Kanske köper den idag om jag tycker den är lika fin fortfarande. :)

Här hemma packas det för fullt inför flytten nu. Nu när alla prov är avklarade i skolan kan jag ägna tiden åt att packa. Vi flyttar med ganska stor säkerhet om tre veckor. Hur skönt som helst. :)

Nu ska jag lata mig klart i sängen, bytte nämligen till duntäcke igår i samband med när jag bytte sängkläder. Hur skönt och mysigt som helst! Dock har ena kissen legat på täcket hela natten och tagit massa täcke för mig. Fick kasta bort honom hela tiden, men han tycker väl det var mjuk och skönt med.
Nåja nu ska jag lata sen upp och städa lite innan jag ska ut och shoppa. Hörs! :)



Kolla lömska minen på kissen dessutom! ^^




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback