Weekend

Igår var det oklart vad jag skulle göra. Några vänner skulle ut och jag hade lovat att följa med. Var dock inte sugen på att festa och dricka och kände mest för en hemmakväll. Men träffar inte de vännerna som skulle ut så ofta då de bor i en annan stad. Så jag gav mig ut ändå utan att dricka så mycket, tog ett glas vin hemma innan bara och några cider ute. Hade himla trevligt och är glad att jag valde att gå ut.


Haft en underbar helg hittills och den fortsätter lika bra då älskling och jag tar hemmakvällen idag istället och ska mysa ner oss i soffan om några timmar med någon bra film. :) Ska även göra lite fruktsallad tänkte jag och ha lite vaniljglass till det, der var länge sen man åt. :)

Bjuder bl.a på en bild på mig, Sofia och Josefine som jag var ute med! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback