Back

Har haft fullt upp med skola och glömt bort att blogga. :) Blir ganska lätt hänt så för mig märker jag.

Just nu är jag i Kisa, åkte hit igår efter jag klippt mig. Kände att det var dags att klippa det långa håret! ;) Har dock kvar den långa längden, men urtunnat är det och har fått lugg igen! :)

Igår så färgade jag mammas hår, jätteglad blev hon och det blev fint. Ikväll är det min tur innan jag åker hem igen. Ska färga håret i mocka chokladbrun denna gång, den har en liten liten röd nyans, vågade inte ta en mycket rött då utväxten kanske blir superröd. :) Den där röda nyansen jag verkligen vill ha men aldrig lyckas få ska jag nog fixa hos min frisör någondag. :) Min frisör är helt klart bäst även att hon bara är lärling, och så så himla trevlig! :)

Nu blir det käk och sen färga håret! Boooya! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback