Besiktningen

Igår kom ju en kvinna hit och besiktade läganheten. Allt var bra i stortsätt och det var inget vi själva behövde åtgärda, känns skönt! Kommer få hem ett protokoll med allt som hon hat antecknat. Vi ska hämta en Tapetkatalog nåndag denna vecka och börja välja tapeter till nya lägenheten. Det är många rum som ska väljas till och är helt säker på att det kommer bli svårt att bestämma sig. Men det kommer bli så snyggt oc fräsht. Får även taken nymålade. :)

Nu väntar vi på att det ska ringa personer som ska komma och kolla på lägenheter. De har en dryg vecka på sig att komma och kolla. Jag måste dock städa känner jag. Första kommer ikväll fick jag veta nyss. HurryHurry! :)

Nu väntar jag på lite käk som älskling tagit med från donken. "Åh vad onyttigt" tänker vissa kanske men jag valde bort pommes och tog en sidesallad istället och en cola zero utan kalorier istället för en vanlig. Och en kycklingburgare eftersom kyckling har mindre kalorier än kött!! Det går att äta ganska nyttigt iallafall även om man är på donken. :)

Nu ska jag göra nytta, vi hörs!! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback