Drömmen om ett barn

Tog tag i städningen idag och dammsög och moppade här hemma, och diskade allt som stod på diskbänken. Känns himla skönt att ha allt rent nu, man kan sitta och bara njuta nu. Tills det är dags igen..:) haha

Kollar på Sjukhuset på 3an och efter det ska jag väcka älskling som ligger här bredvid i soffan och sover. Han har haft en lång dag i skolan, stackarn. :) Då blir det att gå till affären en sväng och hämta ut ett paket, INTE mina skor dock.. men ett annat jag väntat på. Och passa på att handla lite grejer som behövs hemma i kylen. :)


Glömde förresten ett program i förra inlägget, programet heter Drömmen om ett barn och har premiär nästa vecka på TV3. Det börjar den 6 okt kl 20.00. Programet handlar om ett antal par som under ett års tid försökt få barn men inte lyckats. Tycker det är himla bra att det äntligen kommer ett sånt program som visar hur det är för många par, som visar verkligheten. Det skrivs inte mycket om sånt här i media så jag tycker det är super att det äntligen kom. Bra TV3!!! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback