Omklädnad

Halva denna dagen spenderades ute på Tornby. Vi var och handlade på Rusta, Willys och IKEA. Köpte lite städagrejer på rusta, käk på Willys och på IKEA handlade vi lite smått till våran lägenhet. Sånt som vi behöver men aldrig köpte, sen köpte jag tyg där med, ska klä om köksstolarna tänkte jag. Hittade ett fint tyg med färgglada ränder och mönster och ett med roliga färgglada ''gubbar/ansikten'' på, valde dock tyget med ränder på men sen på fyndavdelningen så hittade vi sånt tyg med ansikterna på för halva priset. Så jag köpte den tygbiten för 50 kr mer än den jag egentligen skulle köpt och fick även 3 meter mer tyg. Grymt bra deal, så nu kan jag både klä om stolarna och sy gardiner eller något av resterna. Det enda som fattas nu är en symaskin, men det får jag önska mig i julklapp antar jag. :)



Nu har jag sån matkoma så jag ska vila en stund innan det blir lördagsmys med älskling :) ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback