Peanuts

Dags att ta tag i allt igen, speciellt bloggen?!  Ja jag tror nästan det. Nu kommer jag vara ''ledig'' i 3 veckor. De andra i min klass ska läsa en kurs som jag redan har sen gymnasiet. Det är himla skönt att slippa den. Så jag har fått en egen kurs som jag ska läsa hemma under hela terminen. Ska väl dock börja med den så snart som möjligt så jag har den gjord. Vilken kurs det är kan jag berätta om senare. :)


Idag kommer jag bara ligga hemma i soffan, vaknade kl 05 imorse av att jag nästan gick under av värk i tjejmagen och nu ligger jag med värmekudden och kollar på barnkanalen. Himla vuxet va?! :D  Det går faktiskt ingenting bättre på tvn och tills något bra börjar får det bli BK. Just nu kollar jag faktiskt på snobben, det har jag inte sett på över 10 år. Och för er som inte vet så är Peanuts det engelska namnet serien (inte hunden). :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback