Today, Tomorrow, To...

Idag var det tänkt att jag skulle städa men har inte riktigt orkat det än. Blir så lat när man bara sitter hemma. Men ska snart ta tag i det, ska ner på stan en stund idag med och handla en present åt bror som fyller 16 år imorgon. Tiden går så himla snabbt alltså. Känns som det var förra veckan jag lekte att han var min docka. :)

Ska åka till Kisa redan ikväll så jag är där hela dagen imorgon istället för att komma dit sent på kvällen bara. Sen hoppas jag på att få träffa Sofia, en barndomsvän till mig och hälsa på hennes pojkar. :) Jag kommer vara borta 2 dagar tror jag och kommer då kanske inte skriva så mycket här, inte för att jag slriver så mycket nu men jag försöker iallafall. Har ju tid och ork nu. :)

Nåja seeya later.. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback