Back

Nu har jag kommit i ordning här hemma, tillslut. Har varit mycket med skolan och denna vecka körde lektionerna igång och vi börjar inte lugnt heller, pga att vi ska ut på APU och bara 2 och ½ vecka redan och måste få klart massa innan. Går nu sjukvårds kursen och den verkar väldigt spännande och lovande även om det är väldigt mycket att lära sig, inte bara om medicin och sjukvård utan latinska begrepp också. Det är bara 4 månader kvar av terminen och tiden kommer nog gå fort känner jag. Skönt! :)

För övrigt så händer det inte så mycket här hemma, vi njuter av varandras sällskap som bara den F och jag, efter jag jobbat borta hela sommaren och vi inte träffats allt för ofta. Mys varje kväll framför tvn i antingen vardagsrummet eller sovrummet. Helt underbart måste jag säga och önskar mig inget annat än detta! :) Ikväll ska vi ut och äta på Restaurang Parisien här i Linköping och bara va. Vi var där för lite mer än ett år sen med lite familj och åt och maten var helt underbar där. Rekommenderar verkligen det stället! :)

Resten av helgen kommer vi spendera med att gå på 1års kalas imorgon och efter det så måste vi börja plocka ur badrummet för på måndag strax efter kl 07 kommer de från Skanska och börjar renovera vårat badrum! Skönt och efterlängtat men ser inte fram emot att duscha i någon dusch bod, vart och OM den nu finns såklart. :P




Nu ska jag försöka uppdatera mer här framöver förhoppningsvis,
om inte allt skolarbete äter upp mig först! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback