Inte som planerat

Blev inte middag på Parisien igår, det var väldigt fullbokat (JA, vi glömde boka) så vi gav oss ut, i ösregn, påväg till Ming palace istället, för att sitta där och äta lite och mysa ett tag innan vi åkte hem och fortsatte kvällen! Kvällen blev helt underbar även fast det inte blev riktigt som planerat. :)

Idag har jag spenderat den tid jag varit vaken (vilket inte är så länge) med att tömma ur badrummet inför imorgon. Kan inte fatta att man har så mycket saker i badrumsskåpen. Passar på att tvätta massa nu innan också för sen blir det tvättstugan som gäller och jag tror vi bara tvättat där 1 gång? sen vi flyttade in i november förra året. Det inte är så kul alls att traska dit och tvätta men är man illa tvungen så är man! :)

Nu ska jag äta lite frukost sen fortsätta,
Och om ca 4 timmar blir det kalas. Mys! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback