I-lands problem

Hemma från skolan nu, kan säga att det är ganska skönt att sluta runt kl 12 om dagarna. Hinner allt som behövs här hemma om jag inte är lite lat som jag är ibland. Fast när man har städat lägenheten, tvättat och allt vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kan ju iofs ta den lilla disk som finns men...kanske senare?  

Tänkte antingen äta lite lunch nu och sen vila en stund, eller vila först sen äta. Är lite halvhungrig, mina shakes håller mig mätt ca 4 timmar sen börjar det kurra ordentligt i magen och det är 3 timmar sen jag åt sist eller drack kanske man ska säga. Har inte druckit shakesen så länge men so far so good så jag tror verkligen detta kan hjälpa rätt mycket.

Funderar fram och tillbaka på om jag ska köra en ren ''kur'' med bara shakes eller om jag ska fortsätta såhär som jag gör nu, jag vill ju få i mig proteinet och alla vitaminer jag får nu men samtidigt kan det vara skönt att det går liiiite fortare kan jag tycka så jag kommer i XS klänningen jag fick på modevisningen i höstas, då jag ska ut nästa helg. I-lands problem ni vet.  ^^



Här är klänningen jag prata om och kortet är sen i höstas.
Nu är man lite större efter all julmat även om jag hade lite extra där med! :D




Bestämt mig nu, först äta sen sova!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback