Nyårsafton 2011 - Vad hände?

Åh vilket underbart nyår jag/vi hade. Så himla mysigt verkligen.

Vi åt god mat, jag lagade asiatisk middag och gjorde chockladmousse till efterrätt med passionsfrukt till. Hade även köpt mig ett jättegott vitt vin. :) Två vänner kom över och firade tolvslaget med oss, vi satt hemma och bara hade supertrevligt tills kl var nästan tolv. Då gick vi ut på gatan nedanför och släppte iväg var sina Sky Lanterns (himmels lyktor heter det väl på svenska antar jag) och gud så fina de var när de seglade iväg. Det var många på våran gata som släppte iväg såna, men finast skulle det vara om alla gjorde det tror jag. :) Efter tolvslaget gick vi tillbaka upp i lägenheten och öppnade champagnen och fortsatte att bara ha trevligt. Natten blev sen och hela gårdagen stod still, man blir så seg dagen efter. Så allt som allt var detta ett av de bästa nyår jag varit med om. :) ♥

Bilder kommer senare, har tagit kort med digitalkameran denna gång och inte med mobilen,
så måste leta upp sladden först till kamerna innan jag kan visa er. :)


Nu ska jag duscha sen äta lite lunch tror jag. Hörs! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback