Så här års

Är ensam hemma i helgen, F ska på Lan med några vänner och jag får lite egentid för mig själv. Skulle gärna viljat ha över lite vänner med de flesta var bortresta över helgen så jag bestämde mig att vara helt själv. Ta hand om mig själv och unna mig lite gott och sen måste jag även plugga lite. Imorgon eller på söndag KANSKE jag tar en sväng hem till mamma under dagen för att färga lite hår, min utväxt är hemsk även om det knappt syns. Så fort F har åkt i eftermiddag så ska jag tappa upp ett fotbad och sätta mig framför tvn och mysa lite. Ikväll blir det nog någon film och lite gott tror jag, hade tänkte att städa men idag är jag så trött och frusen så ska BARA mysa! :)

Hoppas ni får en lika trevlig fredagkväll!



Köpte med mig lite tulplaner hem idag från affären.
Blir så mycket mer liv i lägenheten med växter och blommor.
Tulpanar är riktigt fint så här års dessutom tycker jag. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback