Sleepyhead!

Ännu en trött dag idag. Gick upp strax innan kl 07 och slutade skolan kl 14 typ. Har varit så seg hela dagen och hängt med lite halvt. Måste bättre mig med att lägga mig tidigare på kvällarna. Funderar just nu att vila framför tvn en liten stund innan jag börjar med middagen.

Äter ensam hemma idag eftersom F åker till sina föräldrar och sover där då han ska upp astidigt imorgon för att hinna med tåget som går strax efter kl 06. Anledningen till att han sover där är för att det tar en stund att åka härifrån och bussarna går inte så speciellt bra så tidigt och de bor nästan vid stationen ändå. Superbra! F kommer hem imorgon igen fast sent på kvällen. Tycker alltid det känns så ensamt att vara hemma själv över natten. Men jag klarar mig...nog. ;)





Nu ska jag nog vila framför tvn! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback