Suck alltså

Jag förstår mig verkligen inte på vissa personer ibland! Jag vill inte vara tjurig och gnällig för jag är inte sån! Men måste få ur mig detta! Om man inte vill vara vän med mig och tar bort mig som vän på FB osv, då behöver man fasen inte gå in på min blogg och läsa heller. Hur kan man vara så nyfiken och konstant måste se vad jag har för mig när man för övrigt inte vill ha med mig att göra. Nu VET jag att denna person jag syftar på har varit inne på min blogg då jag ser ip och hela alltet.

Jag kommer inte lösenordsskydda bloggen då det blir bara krångligt med lösen. Det jag gör och skriver är verkligen inte hemligt men har man valt att ta avstånd från mig har man absolut inget på denna sida att göra!


Nog med gnällande, nu ska jag titta vidare på Sveriges Mästerkock! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback