Thoughts

Ja ni.. nu när jag har all tid i världen vet jag inte vad jag ska skriva. Komiskt? Mjaa.. :P

Nåja var i skolan idag, fixade med studieplanen, träffa nya läraren och lite sånt. De vanliga lektionerna börjar inte förens på tisdag så jag är ledig några dagar till. Hur skönt som helst tycker jag då jag inte riktigt vänt tillbaka mitt dygn än. Blir lätt så att man går och lägger sig sent när man är ledig och går upp sent och så fortsätter det så. Men nu är det dags tror jag. Sitter just nu och är himla trött och funderar på att äta lite och sen sova.

Något jag har tänkt på under den här tiden när jag går på min mirakelkur och diet, speciellt på kvällar är att jag får kämpa vissa dagar för att äta så mycket kalorier som man ska för att gå ner. Man kan tro att jag menar att jag äter mer än jag ska men det är tvärt om. Många dagar ligger jag några antal 100 kalorier under nivån och visst man tappar snabbare vikt då men det känns som att det inte är helt bra för kroppen att göra så när jag redan ligger nästan 1000 kcal under det man egentligen ska äta.  Jag är inte så hungrig alls på kvällar och kan inte heller trycka i mig mat, det är bara när jag lägger mig hungerna kan komma och då orkar man ju inte göra mat direkt. Det är svårt det här men inte jobbigt så jag fortsätter.

Imorgon är det invägning igen! Jag går under om jag inte tappat mer än 0,5 kg, det blev ju tårta och sånt i helgen när vi var på dop och när jag var i kisa på middag hos mamma unnade jag mig lite med men jag låg fortfarande runt nivån så. Sen tappar man ju mest första veckan då det försvinner massa vatten. Nåja det är spännande iallafall och kan knappt vänta för jag är så nyfiken! :D

Nåja nu har jag nog pladdrat på ordentligen tror jag. Delat med mig lite av mina tankar såhär sent på kvällskvisten. Blev mycket längre än jag tänkte mig. Medans jag skrivit här har min prins legat på en filt på skrivbordet framför mig och purrat på för fullt. Han har varit himla 'mammig' de senaste dagarna och verkligen bara måste sitta hos mig.



Nu ska vi mysa en stund sen ska jag äta något litet innan jag ska sova! :)





Men gud så gosig katt du har! Själv har man införskaffat sig två kaniner till barnen...



Hur gamla är dina?

2012-01-12 // 23:37:19

Ja, han är verkligen gosig, det är hur mysigt som helst.. i lagom mängd, hehe.



Åh, Vad mysigt med kaniner, kan tänka mig att barnen blev glada. :)



Mina katter är ca 3 år båda två. :)

2012-01-12 // 23:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback