Lovely!

Efter att ha jobbat 8 dagar i sträck fick jag äntligen en efterlängtad helg och jag kunde inte spenderat den på bättre sätt än jag gjorde. Jag och Sambon åkte tills hans föräldrars sommarstuga i fredags kväll och stannade till igårkväll. Dessa två dygn har varit helt underbara. Har för mesta delen bara myst med varandra men vi hann också spela spel med de andra och hittat på lite saker som att åka och titta på ruiner och upp på ett stort berg och mysa till utsikten över vättern, även varit på marknad och titta in på lite loppisar. Fick två superfina väggljushållare av mina undebara svärföräldrar i tidig födelsedagspresent från marknaden. Ska bara klura ut vart jag ska sätta upp dem när jag kommer hem igen! :)

Just nu sitter jag på bussen till Kisa för ytterliggare en arbetsvecka, är inte alls så taggad men pengar behövs så ska stå ut mina sista 5 veckor! Längtar tills i augusti då jag får komma hem och dela vardagen med min underbara igen! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback