Guldvärt!

Haft en underbar tid hos min älskade Fifi nu i några dagar med Amelia. Jag passade på att stanna en natt till medans jag ändå kunde. Blev en helt galen kväll igår måste jag säga. :)

Idag skulle Fifi hem tidigt och dumpade mig hos hennes underbara vän som hade vägarna förbi lkpg så fick jag ända skjuts hem, helt guldvärt verkligen! Blev en omväg dock för de jag åkte med och det känns lite mindre snällt. ;)

Kom hem, tog tag i ett diskberg som väntade på mig sen gick jag och la mig och sov i några timmar. Kan säga att jag behövde se har timmarna sömn då det knappt blev nått inatt! :) Ska alldeles strax gå till affären sen hem och slappa framför TV resten av kvällen! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback