Still Alive

Har varit borta från bloggen ett tag, men jag lever fortfarande. :) Reste bort i torsdag och hälsade på min älskade Fitore i Tranås och stannade där till lördagen. Skönt att komma hemifrån lite och släppa allt som har med skolan oså att göra måste jag säga. Hade en underbar tid där och längtar tillbaks som attan nu. :) Blev alkohol både torsdag- och fredagkvällen där och lärde känna några supertrevlig personer dessutom. :)


Väl hemma på lördagen var det bara att äta och göra sig iordning för att på kvällen skulle jag ut igen och blev även alkohol där. Kan säga att jag är lagom sliten efter denna helg, allt har gått i högt tempo hela tiden och idag valde jag att vara hemma för att vila ut, har varken sovit eller tagit det lugnt senaste tiden. Dumt gjort av mig men orkar inte bry mig just nu. :)



Idag har jag suttit ute hela förmiddagen på balkongen i solen.
Åt frukost och bara suttit och njutit av värmen och passade på att måla naglarna med. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback