Middagen

I onsdags så var jag med mamma och handlade lite ute på tornby, vi var på några affärer på Ikano men även inne på MAXI och där så brukar de laga mat efter recept som man sedan får smaka och när vi var där så bjöd de på Lax och spenat lasagne. Det var himla gott tyckte vi och tog med oss recept hem. Eftersom jag hade lax hemma så tänkte jag prova på att laga maten idag. :)

Köpte de ingredienser som fattades, vilket bara var någon enstaka grej. Det var ett himla enkelt recept och det gick snabbt med. Tog ca 45 minuter tills det var klart varav 20 min i ugnen. Gjorde även tomatsallad till det. Lasagnen blev mycket lyckad och det är så himla gott när man gör mat på färsk pasta. Är helnöjd! :)


Kanske ser lite geggigt och dant ut men fy så gott! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback