Mind-map

La mig tidigt igår men somnade inte förän runt kl 04 och då kände inte jag riktigt att jag orkade gå upp kl 06 imorse så jag stängde av larmet och somnade om. Det var väl sådär smart gjort av mig men skulle ändå inte orkar hänga med i skolan. Istället så spenderar jag dagen med alla dessa inlämningsuppgifter som jag lagt åt sidan. De måste ju göras någon gång så idag passar väl kanon. 

Sitter just nu och gör en Mind-map över röntgenundersökningar. Tog ett bra tag innan jag kom igång med det. Uppgiften löd att jag skulle göra en mindmap som jag skulle presentera för elever som jag handleder sen på jobbet så de lättare kommer hänga med om vilka röntgenundersökningar det finns och varför de görs. Lättare sagt än gjort måste jag säga.. :P 



Såfort jag är klar ska jag hoppa in i duschen sen äta och sen fortsätta med nästa uppgift! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback