Sick och Tired

Har legat hemma sjuk i stort sätt hela helgen. Kom hem i fredags och hade sovit under några timmar på eftermiddagen. Efter det blev det bara sämre och sämre och på kvällen var jag genom förkyld. Har försökt vila och bara ta det lungt så mycket jag kunnat men jag har väl lite svårt att ta det lungt. 

Lördag blev det en tripp ner på stan med F och vi shoppade lite och sen åt vi buffe på ming palace. Det är så sjukt gott måste jag säga, det jag längtar till är de små friterade bröden, de är sååå goda haha. Köpte några tshirts och lite foundation och underkläder oså. ;) Allt på H&M tydligen med kommer jag att tänka på nu i efterhand. Köpte även Naproxen på apoteket som jag skulle testa för jag tycker inte ipren hjälper ett dugg mot något.

Lördagkvällen blev likadan som fredagkvällen, knarka värk- och halstabletter, helt slut och dan var jag. Låg i sovrummet och kollade på film i stort sätt hela kvällen, och somnade ganska tidigt men vaknade i stort sätt med 2-3 timmars mellanrum under hela natten. Jag hatar att vara sjuk, det är inte ofta jag är det men när det kommer då är det inte kul. 


Sen igår har det börjat bli lite bättre men känner mig som ett vrak fortfarande och sitter och pluggar just nu, har skickat in några uppgifter till skolan och håller på med nästa som är skitseg. Tog nyss en Naproxen och ska gå och vila/sova såfort den börjat hjälpa. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback