Short

Haft en jättemysig helg med älsklig och i lördags var även min fina Amelia på besök. Vi tog tag i plugget och myste till det på kvällen med gott gott och en bra film. Igår blev det bara en slappisdag, gjorde inte ett smack förutom på kvällen då jag tog tag i plugget igen. :)

Var hos frissan idag, klippte bort allt det slitna, som var en hel del. Nu är håret ca 10 cm kortare men ser faktiskt helt okej ut. Är nöjd över hur det blev och håret känns silkeslent nu. Har sagt det förr, min frisör är helt klart bäst. :)

Nu är tanken att jag ska avfärga och färga håret. Orkade inte ta tag i det idag bara, är så trött. Så får ta det imorgon istället efter vi kommit hem från IKEA. Vad vi ska handla där avslöjar jag imorgon! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback