The last day

Det är så träligt att blogga från blogg.se appen, det är sällan den kan lägga upp inlägg så har inte blivit något i helgen för jag och F åkte till hans föräldrars sommarstuga i fredags och stannade där tills igår. Haft en underbar helg även fast vi inte gjort något alls. Vi satt bara och njöt av solen och lugnet och sällskapet och kvällarna avslutade vi med en film och tända ljus. Det är ovärdeligt att kunna komma ifrån vardagen och bara va. Får se om det blir någon mer sån här helg innan vintern kommer. Igår slog det mig att det inte alls är långt kvar till jul *ångest*. Tiden går lite för fort ibland.

Nåja idag är min sista ledig dag innan jag börjar min APU, på universitetssjukhuset här i lkpg. Vill egentligen inte ha APU just nu utan gå i skolan men det är skönt att få det gjort också. Så idag ska jag städa och plocka sen bara njuta av att vara ledig och vänta på att F ska komma hem från skolan. :)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback