Dukpyssel

I förmiddags innan vi började att näta in balkongen så satt jag ensam hemma och hade väl inget roligt att göra. Rotade lite i en garderob och hittade en bit tyg som jag klippte till och gjorde till en lång duk/löpare att ha på matbordet. Den blev riktigt bra och fin, om man inte kollar nära på den. :P haha. 
Är iallafall nöjd och tycker den passar in riktigt bra där på bordet. Har lite likadant tyg över så ska försöka sy en till duk till antingen balkongbordet eller soffbordet. Detta får bli någon dag när jag har mer tid och ork.

Resten av denna kväll kommer spenderas i soffan med min älskade F och vår lilla fröken i magen och bara va. Är helt slut efter denna dag och tänker inte lyfta ett finger mer förens imorgon. Önskar er alla en fortsatt trevlig helg! :) 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback