Funderingar på BB-väskan

Nu har jag ännu en sån där dag då jag bara vill gå och sova hela tiden. Är så fruktansvärt trött och tänkte ringa BM idag men får gör det imorgon istället, det är ju inte bråttom direkt. Ska försöka få lite skolarbete gjort idag, men känns som det kommer gå sådär. Fy vad jag är trött på skolan just nu, tur att jag bara behöver stå ut en månad till. Ska bli skönt att bara gå hemma och vänta på bebis sen. 

Har även börjat funderar på BB-väskan lite smått, vad som skall packas med i den. Ska kolla runt vad andra haft med sig och se om någon har en lista de delar med sig. Nu är det ju 10 veckor kvar och kanske inte dags att packa väskan än men kan vara skönt att ha listan iallafall och sen börja packa om några veckor. Man vet ju inte om bebis tänkt att titta ut tidigare än beräknat. Då kan det vara skönt att ha väskan klar så man slipper ställa sig och packa då. :)





Jag föddes i vecka 33, på 32+3, så det blev ju lite väl tidigt mot vad min mamma hade räknat med! Så jag kommer nog vara ute i god tid med BB-väskan. Man vet ju aldrig om det blir likadant för mig.. Det hoppas jag ju såklart inte. Kanske 2 veckor tidigare skadar ju inte :) Men inte 2 månader.. Men förberedd tror jag man måste vara! :) Måste vara mysigt att börja packa, hihi

Svar: Ja men precis, man vet ju aldrig när det sätter igång och då kan det vara skönt att vara förberedd, till en viss del iallafall. Ska bli väldigt mysigt att börja packa väskan. :) När har du tänkt börja packa eran?
dottir.webblogg.se

2013-04-22 // 15:18:17

Eftersom det blev som det blev för mamma när jag föddes, och jag aldrig kan garantera om det blir detsamma för mig. Så kommer jag nog ändå försöka ha den klar INNAN vecka 35 tror jag. Iallfall ha den väl förberedd :) I helgen ska vi äntligen köpa resten av möblerna! Sen därefter är det bara lite småplock kvar - så himla underbart!

Svar: Okej, det låter som en bra plan tycker jag, ska nog med satsa på något liknande. :) Åh vad mysigt att handla de sista möblerna, sen är det bara börja pyssla och möblera. Så mysigt!! :)
dottir.webblogg.se

2013-04-23 // 11:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback