"Gardinerna" har kommit

Jag skrev om ett par gardiner för ett tag sen, ett par rödaktiga med ugglor på. Inlägget om detta hittar ni HÄR!

Fick hem paketet igår men det visade sig att de bara såldes i 1-pack, vilket inte stod i artikelbeskrivningen så nu sitter jag med bara en gardinlängd här hemma. Själva gardinen är jättefin och jag tänker behålla den. Däremot är den väldigt bred, 140 cm rättare sagt och det är dubbelt så brett än alla andra gardiner här hemma förutom i vardagsrummet där vi har stora fönster. Så nu är planen att jag ska dela gardinen på mitten så det blir två längder. Eftersom fönstret i barnrummet är ett vanligt fönster och inte så stort så tänker jag att det ska gå bra. Skulle det däremot varit ett stort fönster så skulle jag beställt en längd till. Dessutom kommer man se ugglorna och mönstret bättre om det är smalare längder. :)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback