Högsta värmen

Att vakna efter 5-6 timmars sömn av att det är sjukt varmt i sovrummet är ingen hit kan jag lova. Gick till fönstret för att öppna det och kommer emot elementet med låret. Trodde seriöst jag skulle bränna av hud, elementet stod nämligen på högsta värme. Inte konstigt att det är så varmt där inne då. Det som däremot är konstigt är att jag stängt av precis alla element för några veckor sen och ingen av oss har satt igång dem igen. Väldigt skumt. :S
Nu ligger jag ute på soffan och tänkte försöka somna om men jag är fortfarande varm och sen ska de såklart köra med byggmaskiner precis utanför fönstret. Får nog sova en stund senare idag istället. Blir så grinig av för lite sömn bara.. >_<




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback