Ingen höjdare

Började må mer dåligt igår eftermiddag och la mig tidigt på kvällen för jag verkligen inte orkade vara vaken. Så 22.30 tog jag alvedon och myste ner mig i sängen. Natten har varit hemsk, vaknat varannan timme ca av att jag varit frusen eller tyckt att det varit bastu i sovrummet. Att åka på en ordentlig förkylning när man är gravid är ingen höjdare. Att ta sig upp ur sängen på natten för att gå på toa samtidigt som man har en stor magen var redan jobbigt och att göra det samtidigt som man har ont i alla leder osv pga feber är nog en av de värsta sakerna jag varit med om. Fy. Men sen 07, efter mer alvedon så har febern hållit sig en aning nere men börjar komma krypande nu igen känns det som.

Så denna dag spenderar jag i soffan framför tvn. Magbilden får dröja någon dag eller två till, för just nu orkar jag inte. :/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback