Landet

Igår åkte jag hem till en vän som bor ute på landet. Det var riktigt skönt att komma ifrån storstaden. Även om det bara var för någon dag och lixom bara va. Guldvärt! Innan vi åkte så tog vi en sväng på IKEA oså för en shopping runda. Väl hemma hos henne åt vi lite middag, väntade in en vän och sen gick ut och myste med deras får och de alldeles nykläckta lammen. Så himla bedårande, så hjärtat smälte. Resten av kvällen tillbringades inne med lite gott och pratade om allt mellan himmel och jord. :)
Innan jag åkte därifrån idag så var vi hos fåren igen, denna gång inne i inhägnaden och det hade kommit några fler lamm under natten och morgonen. Även några av tackorna ville ha lite mys och kärlek. Helt otroligt, skulle aldrig tro att får var sånna kelgrisar till djur. :)

Nu sitter jag hemma hos mamma och familjen. Vi har precis ätit middag och nu ska vi bara slappa resten av kvällen om jag får bestämma. Blir så lätt trött i kroppen nu för tiden när jag hållt igång och gjort saker om dagarna. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback