BF +8 - Ingen bebis än?

Nä här har det inte kommit någon bebis än!

Inget nytt har hänt, jag trodde verkligen det skulle hända något inatt eftersom slemproppen gick i omgångar under hela dagen och kvällen igår och blev även röd och blodblandad på eftermiddagen. Men sent igårkväll så slutade det komma och har inte kommit mer sen dess typ. Har haft enstaka förvärkar idag, kan räkna dessa på en hand tror jag så räknar inte det som något tecken på att det är på G. Blir så besviken när jag verkligen börjat hoppas och tro att det ska sätta igång men så gör det inte det iallafall. Börjar bli riktigt deppig och less på att vara gravid nu. Vill ha min lilla bebis i famnen nu ju, det är ju dags nu! 

Ikväll ska vi bara sitta hemma och mysa, jag känner inte för att göra någonting alls just nu. Vill bara att dagarna ska gå. Att det antingen sätter igång av sig självt nu eller att det ska bli nästa fredag, den 19e, snabbt. Tycker inte alls det är roligt att vara gravid längre och känner mig så färdig med den biten just nu, men är ju illa tvungen att stå ut lite till. :P


» Nina

Ååh.. vet precis hur himla frustrerande det är! Men snart, det är närmaste det varit nu ;) O så frot du har bebisen i famnen så glömmer du hur jobbig all väntan var, belöningen är såå värt all väntan!

Svar: Ja det är så sjukt jobbigt, men precis som du säger så har jag inte varit närmare än vad jag är nu. Varje dag som går så kommer man närmare och det känns skönt. :) Åh jag längtar som sjutton tills bebis tittar ut och jag kan glömma bort denna jobbiga väntan och bara får njuta av bebis. :)
dottir.webblogg.se

2013-07-12 // 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback