Puppp?

Har fått sån fruktansvärd jobbig klåda på magen vid mina bristningar ett par dagar och frågade F om han kunde se något för jag ser ju inte hela magen. Han kände att det stack ut som utslag och tyckte sig även se några. Så igårkväll började jag googla runt lite på både forum osv efter vad det kan bero på och hittade en hel del andra personer som har precis samma sak.
Misstänker nu att jag har fått nått som heter/kallas för Puppp. Det är som nässelutslag som börjar på magen och sprider sig senare till armar o ben osv. Dessa kliar något så sjukt, mina speciellt om nätterna och när det är varmt. Bristningarna på magen där utslagen sitter är även klarröda och lite svullna känns det som, trodde först de var de som kliade men nu känns utslagen tydligt. Mina utslag sitter mest under naveln men har även några över. Dessa verkar som tur är försvinna efter förlossningen men var det lixom tvunget att komma nu när det är så kort tid kvar. Lite onödigt kan jag tycka! Orkar jag lixom hålla på att jaga MVC eller VC för att få hjälp när det är så kort tid kvar?


Någon som haft något liknande?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback