Denna väntan

Idag har jag haft en sån där dag då jag bara längtar efter bebis som sjutton. Vill att hon ska titta ut nu snart och få ha henne i famnen istället för i magen. På de forum jag skriver så verkar det som om några kommer få bebis innan månadens slut och några av de bloggare jag följer har även fått sina små bebisar idag. Allt detta får mig att längta något så enormt och samtidigt har jag en känsla av att jag kommer gå över tiden med ca 1 vecka. Känns inte alls lockande att gå över tiden faktiskt, och vem tycker det egentligen.
Känner mig nere och grinig för att jag måste vänta även fast jag vet att det lika gärna kan hända om 1 vecka som om 5 veckor. Otålig är ett bra beskrivande ord just nu och jag vill inte än tänka på hur man kommer känna dagarna innan BF och framförallt dagar efter om bebis inte tittat ut eller man inte har några känningar av att det är på G. Åh denna eländiga väntan alltså.... Bebis kom ut snart!!


» Nina

Vänta bara om du går över tiden.. Går inte ens att beskriva hur otålig man blir! Varje morgon vaknar man besviken o tänker, nehepp ingen bebis ännu.. :P

Svar: Usch ja, jag vill inte ens veta hur det kommer vara då. Om man är himla otålig nu 3 veckor innan, vad kommer man inte vara sen. Nä fy! :P Hoppas din lilla tittar ut snart och du slipper gå över massa. :)
dottir.webblogg.se

2013-06-11 // 08:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback