Denna värme

Varit lite dåligt med bloggande från min sida igår och idag som ni märkt.
Har inte gjort så mycket mer än att spenderat tid med F nu medan han är ledig på helgerna. :)
Idag satt vi t.ex ute på balkongen i var sin fåtölj hela förmiddagen och solade lite medan jag läste och han kollade på serier på netflix bredvid. Har varit riktigt skönt väder idag men jag blir så varm snabbt, efter en dusch blir det dock behagligt igen. På tal om värme så har jag hållit på att svettas ihjäl varje kväll senaste dagarna när vi lagt oss och ska sova. Vi har fönstret öppet på glänt så det ska komma in svalt men hjälper inte. Slutar med att man sitter i badrummet och spolar händer och armar med kallvatten och har igång bordsfläkten på nattduksbordet. Usch för när det blir så varmt alltså. :S




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback