En del att stå i

Idag har jag spenderat dagen hemma hos familjen. Mamma och jag började med att åka till min moster och fika ett bra tag precis när jag kom fram med bussen, innan vi åkte hemåt till resten av familjen och åt middag. Har varit riktigt mysigt att träffa familjen igen, det blir ju inte så ofta och jag blir så glad av att de blir glada av att se mig. :)

Nu sitter jag hemma i Linköping igen och väntar på att F ska komma hem, han har jobbat sent idag då hans jobb hade ordnat nått evenemang nu på kvällen. När han väl är hemma ska vi till affären tänkte jag och storhandla inför lördag. Har en hel del att stå i imorgon och jag funderar på hur vi ska hinna med allt. :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback