Härlig gårdag

Igår hade jag helt fullt upp och hann inte med bloggen. Var och besökte gymnasieskolan som jag gick i för några år sen. Det programmet jag gick ska läggas ner och de hade ordnat en liten fest för alla de som gått inriktningen och bjöd på mat och tårta. Det visades massa bilder från åren som gått och ordnades lite lekar för de som ville vara med. Jag och några från min gamla klass samlades lite innan och gick och käkade tillsammans och pratade ikapp om vad vi gjort under de 3 åren som gått sen studenten. Tiden har gått så otroligt fort alltså. Gårdagen var himla trevlig och kul måste jag säga. Lätt värt den långa resan, tog 2 timmar dit och sen 2 timmar hem. Kan lova att jag var dödstrött när jag klev in genom ytterdörren sent igårkväll. :)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback