Skämma bort mig själv

Har precis ätit en väldigt efterlängtad frukost. Har köpt hem bröd som man gräddar i ugnen i några minuter som är himmelskt goda. Blir precis som nybakta frallor. Dessa med hemmagjord plommonmarmelad är inte dumt att starta dagen med. :)

Idag har jag även ringt och bokat både tid för att färga håret och klippa det. Känns som det är dags att ta tag i håret nu. Har inte riktigt orkat att färga det själv och sen min frisör slutade så har jag dessutom bara skjutit på att klippa håret. Så nu tänkte jag skämma bort mig själv och bokade 3 timmar hos frisörsalongen på onsdag förmiddag. Ska bli riktigt skönt att få håret fint igen. :) Bokade även tid för att göra ett nytt ID-kort, även detta på onsdag, efter jag fixat håret så jag blir fin på kortet. ;D haha.
Mitt ID-kort gick ut för 1 och 1/2 vecka sen så jag måste ha med någon som kan legitimera mig. Tänkte först använda passet men kom senare fram till att jag har ett helt annat personnummer i det för att det är isländskt så det är inte giltigt som legitimation, lagom typiskt. F började jobba idag så han kan inte heller följa med mig så min kära mor kommer förbi och hjälper mig fast det är en bit att åka. Underbar. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback