Älskade Skrutt

Som jag nämnde i inlägget inatt så skulle jag ringa veterinären och gjorde även det imorse. Fick en tid under dagen att komma in med kissen så de fick titta på honom. Jag kände även att det börjat lukta om klon imorse så det var skönt att komma in samma dag. De ville ha kvar honom under eftermiddagen för att ta bort kloresterna och göra rent. Kändes jättetungt att lämna honom där, hade inte förväntat mig att gå därifrån utan kisse men de ringde efter bara någon timme och sa att allt var klart och att han hade börjat vakna till.
Nu sitter han här hemma och är med, tittar och går runt men samtidigt är det som om det inte är någon hemma i hans huvud. Helt tomt där inne. Väntar på att han ska bli lite mer piggare innan han ska få något gott att äta. Han letade efter maten ett tag förut när vi kom hem så han är nog väldigt hungrig stackarn. Ikväll ska han dessutom få extra mycket kärlek. ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback