Deppig kisse

Ligger sen eftermiddagen i sängen. Har inte känt mig så kry idag alls faktiskt. Har även min lille kisse brevid mig som har varit ovanligt mycket mammig idag. Han har hela tiden viljat sitta eller ligga i min famn och varit väldigt närgången. Har bara tänkt på att det var mysigt men tidigare ikväll märkte jag att hela hans klo har lossnat på ena baktassen och att han verkar ha ont. Kanske därför han sökt sig till mig såhär extra mycket idag nu när jag tänker efter?
Efter en stunds googlande så kom vi fram till att tratten fick åka på för att han inte ska slicka där klon satt och sen ringa veterinären imorgon. Just nu ligger han som sagt brevid mig här i sängen och sover djupt, drömmer mycket livligt. Han har verkat så deppig sen han fick tratten, som om han hatar allt lixom. Usch det är inte kul att se honom såhär, tycker så himla synd om honom, min lille gos. :/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback