Färdig uska inom äldrevård

Oh vad det är segt att plugga, hittar aldrig motivation till det. Satt iallafall med det idag, vilket är anledningen till att jag inte skrivit något här. Är halvvägs igenom nästa kurs och sen är det bara en kvar. Känns riktigt skönt.
Fick även reda på svar från provet/tentan som jag gjorde på en kurs för några veckor sen. Fick B i kursen vilket motsvarar ett betyg mellan VG och MVG. Hade siktat på ett E(Godkänt) för att få det gjort bara så gissa om jag blev snopen när jag såg resultatet!! Nu är jag färdigutbildad undersköterska inom Äldrevården. Känns så himla bra och jag är jättenöjd! :)

Läste även en kurs så jag skulle bli utbildad uska inom sjukvård men eftersom min praktik ingick i den kursen och jag skjutit upp den pga av värken så blir jag inte färdigutbildad i det området denna termin. Men det gör inget alls jag är nöjd och glad endå. :)
Nu är det bara kämpa på med de övriga kurserna som jag har kvar och sen efter föräldraledigheten är jag redo att börja jobba, längtar lite faktiskt! :)



» Nina

Grattis får man väl säga :)

Svar: Tack :)
dottir.webblogg.se

2013-03-22 // 07:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback