New things

Tog en sväng till stan idag med F. Ville komma hemifrån lite kände jag så vi passade på nu efter att F blev klar med sina tentor. Var egentligen bara ute efter ett par skor men hittade lite annat som också fick följa med hem, bla annat ett par gravidshorts i bomull, två pyjamas till bebis och ett paket med gipsbindor att göra en avgjutning av magen senare i graviditeten. Ska bli spännande att se hur det går och hur resultatet blir. :)

Hittade även ett par skor som jag vill ha men tänkte att jag väntar med att köpa dessa tills senare i vår men börjar redan ångra att jag inte passade på idag. Hoppas att de finns kvar senare bara!
Nu blir det att vila en stund, är slut efter dessa få timmar på stan. ;P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback