Ruta ett

Är tillbaka på ruta 1 känns det som. Ultraljudet idag visade ingenting, allt var bra med både galla och levern och de vet inte alls vad värken kan bero på. Antagligen någon muskel eller liknande. Eftersom jag väntar barn så finns det heller ingen medicin att ta utan jag får prova med alvedon fast jag vet att de inte funkar. Väntar in provsvaren från läkaren jag var hos igår men har börjat ställa in mig på att värken kommer sitta i tills förlossningen iallafall och det är bara hålla ut tills dess nu. 

Känner även att det inte funkar med praktik just nu så jag valde att skjuta upp den tills någon senare termin. När det blir vet jag faktiskt inte utan tar det när det kommer. Känns skitjobbigt att det blev såhär men kan inte göra så mycket alls åt situatuionen. >,<



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback