Dagens äventyr

Idag har det varit ganska lungt här på bloggen från min sida. Har verkligen haft fullt upp idag. För att göra en väldigt lång historia om dagen kort så:

Dagen började med en shoppingrunda med en av mina närmaste vänner. Hittade ett och annat som fick följa med hem. Bl.a. en jättefin maxiklänning i ett tunt och luftigt bomullstyg. Magen har gott om plats att växa i dessutom och kommer även dölja degmagen efter förlossningen. Denna klänning kommer användas väldigt flitigt nu i sommar och jag funderar faktiskt på att köpa en till fast i en annan färg. De hade en korallröd som jag tyckte om med. :)

Efter shoppingrundan så var jag på en föreläsning på mvc om bäckenbottenövningar mm. Såkallad "knipskola" som en barnmorska hade döpt det till. Allt som gicks igenom hade jag dock redan hört när jag var hos sjukgymnasten tidigare i år så det kändes som bortkastad tid tyvärr. Väl hemma sen blev det lite sen lunch och sen la jag mig och sussade innan kvällens äventyr. :)

Nu på kvällen har jag och F varit på restaurang med min familj och firat min storebror som fyller 25 år idag. Blev asiatisk mat och åh så gott det var. Kan dock inte äta lika mycket som förr. Magsäcken ligger klämd tillsammans med lungorna. :P haha.
Hade iallafall riktigt trevligt och mysigt och nu är vi hemma igen. Jag sitter i fåtöljen och har inga planer på att resa mig härifrån förens det är dags för kisspaus och senare sängen! ;)

Hoppas ni alla haft en riktigt trevlig fredag i det underbara vårvädret! :)



Super fin i klänningen! :)

Svar: Tack snälla du! :)
dottir.webblogg.se

2013-05-11 // 19:35:13

Vilken fin klänning, perfekt med en stor mage nu till sommaren! :-) vart kommer den ifrån?

Svar: Tack, ja den är verkligen perfekt nu till sommaren. :) Den kommer från H&M. :)
dottir.webblogg.se

2013-05-12 // 10:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback