Dessa favoritdagar

Haft mycket att göra idag. Gillar verkligen sånna här dagar när det händer mycket. Och vilket fint väder det har varit idag, helt otroligt va?!
 
Min dag började med skolan, var där och gjorde ett prov. Det näst sista för terminen rättare sagt och det gick faktiskt väldigt bra. Blir förvånad varje gång jag går därifrån och känner att det gick kanon. Nu har jag bara en kurs kvar och en vecka på mig att hinna, känner mig en aning stressad. Det är så typiskt mig att skjuta upp allt till slutet. Nåja på tisdag är det iallafall prov i den kursen. sen är det bara en inlämningsuppgift kvar. Det ska hinnas känner jag. :)
 
Efter skolan blev det en sväng ner på stan för en lunch med en så himla trevlig tjej som jag mötte på ett forum, hon väntar också en liten knodd i Juli. Tiden bara flög iväg kändes det som och jag hoppas det blir av snart igen. Så kul och skönt att prata med någon som är på samma ställe i livet. :)
 
Väl hemma idag blev det slappa en stund innan jag och F gjorde lite middag. Imorgon ska våra föräldrar komma över på fika så vi har stått och bakat nu på kvällskvisten. Blev kladdiga chocolate chip cookies (som vi ska smaska på ikväll också) samt minismulpajer som jag frös in istället för att grädda. Väldigt smidigt att bara ta ut dem när man får besök och slänga in i ugnen då istället så de blir krispiga och goda. :)
 
Nu får det bli någon timmes fredagsmys innan jag säger godnatt, är dödstrött. :)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback